Նյութի վերլուծություն
Համաձայն եմ հեղինակի արտահայտած ցանկացած մտքի հետ։ Որպես հավելում կավելացնեի ամերիկացի փիլիսոփա և մանկավարժ
Ջոն Դյուին կողմից առաջ քաշած պրոգրեսիվ կրթության գաղափարը, ըստ այդ մոտեցման` կրթությունը պետք է
կենտրոնա սովորողի և նրա հնարավորությունների բացահայտման վրա։ Այսինքն՝ կրթության գործընթացի կազմակերպման համար ելակետ պետք է լինեն
երեխայի հետաքրքրություններն ու փորձը։ Կրթության գործընթացում կենտրոնական
դեմքը երեխան է, սովորողը։ Նա արեգակ է, որի շուրջը պտտվում է ողջ կրթական
գործընթացը։ Երեխայի ուժերը պետք է հայտնաբերվեն, հետաքրքրությունները՝
բավարարվեն, ընդունակությունները՝ մարզվեն։
21_րդ դարում կրթությունը դիրեկտիվ(ուսուցչակենտրոն) մոդելից պետք է անցում կատարի կառուցողական մոդելի։ Եթե առաջինի դեպքում ուսուցիչն էր համարվում տեղեկատվության միակ հաղորդողը, ապա երկրոդի դեպքում ընդգծվում է սովորողների ակտիվ մաս-
նակցությունը ուսուցման գործընթացին, սովորողների կողմից տեղեկատվության յուրացումն ու սեփական գիտելիքի կառուցումը, ուսումնառությունը բացահայտումների
միջոցով։
Միխայիլ Պոստնիկովի հետ հարցազրույցը։
Յուրա Գանջալյանի ,, Նախագծային ուսումնառության հեռավար կազմակերպման ուղեցույց․ այլոց փորձի ուսումնասիրություն,, հոդվածը