Մանկավարժական ակումբ. քննարկման նյութեր

Միխայիլ Պոստնիկով

Նյութի վերլուծություն

Համաձայն եմ հեղինակի արտահայտած ցանկացած մտքի հետ։ Որպես հավելում կավելացնեի ամերիկացի փիլիսոփա և մանկավարժ
Ջոն Դյուին կողմից առաջ քաշած պրոգրեսիվ կրթության գաղափարը, ըստ այդ  մոտեցման` կրթությունը պետք է
կենտրոնա սովորողի և նրա հնարավորությունների բացահայտման վրա։ Այսինքն՝  կրթության գործընթացի կազմակերպման համար ելակետ պետք է լինեն
երեխայի հետաքրքրություններն ու փորձը։ Կրթության գործընթացում կենտրոնական
դեմքը երեխան է, սովորողը։ Նա արեգակ է, որի շուրջը պտտվում է ողջ կրթական
գործընթացը։ Երեխայի ուժերը պետք է հայտնաբերվեն, հետաքրքրությունները՝
բավարարվեն, ընդունակությունները՝ մարզվեն։
21_րդ դարում կրթությունը դիրեկտիվ(ուսուցչակենտրոն) մոդելից պետք է անցում կատարի կառուցողական մոդելի։ Եթե առաջինի դեպքում ուսուցիչն էր համարվում տեղեկատվության միակ հաղորդողը, ապա երկրոդի դեպքում ընդգծվում է սովորողների ակտիվ մաս-
նակցությունը ուսուցման գործընթացին, սովորողների կողմից տեղեկատվության յուրացումն ու սեփական գիտելիքի կառուցումը, ուսումնառությունը բացահայտումների
միջոցով։

Միխայիլ Պոստնիկովի հետ հարցազրույցը։
Յուրա Գանջալյանի ,, Նախագծային ուսումնառության հեռավար կազմակերպման ուղեցույց․ այլոց փորձի ուսումնասիրություն,, հոդվածը

Թողնել մեկնաբանություն